Un bărbat din comuna nemțeană Crăcăoani a sesizat Poliția Municipiului Suceava, printr-o plângere scrisă, după ce a plătit în avans un telefon mobil pe care, ulterior, nu l-a mai primit. Sesizarea înșelătoriei a fost făcută luni, pe 14 octombrie 2024. Din declarația transmisă polițiștilor reiese faptul că la începutul lunii octombrie bărbatul a găsit pe o platformă de vânzări online un telefon marca iPhone 15 Pro Max pe care a dorit să îl cumpere de la un sucevean.
După ce s-au înțeles la preț prin intermediul unui apel telefonic, nemțeanul a virat într-un cont bancar suma de 2.700 de lei și a așteptat să îi fie expediat produsul. După confirmarea tranzacției, vânzătorul nu a mai putut fi contactat, fapt pentru care bărbatul s-a adresat polițiștilor suceveni.
În acest caz, polițiștii din cadrul IPJ Suceava au deschis un dosar penal pentru înșelăciune.
Lasă un răspuns