FOTO. Traficul rutier între localitățile Crucea și Broșteni rămâne închis

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, sub coordonarea subprefectului Florin Sinescu, s-au deplasat, pe 1 septembrie, în zona alunecării de teren care a afectat DN 17 B, în vederea evaluării situației și identificării soluțiilor de redeschidere, chiar și parțială, a porțiunii de drum afectat.

Urmare a căderilor masive de pietre de pe versant produse în noaptea de 25 spre 26 august pe DN 17 B, la kilometrul 44+100 și kilometrul 44+150, reprezentanții Secției Drumuri Naționale Câmpulung Moldovenesc și ai Poliției Municipiului Vatra Dornei au decis închiderea traficului rutier între localitățile Crucea și Broșteni, fapt ce a produs consecințe atât în domeniul economic, cât și în ceea ce privește viața de zi cu zi a locuitorilor din localitățile Crucea și Broșteni.

Prezenți la fața locului, Dorin Rusu, primarul comunei Crucea, Bogdan Mitea, viceprimarul orașului Broșteni, și cetățeni din cele două localități și-au exprimat nemulțumirea pentru faptul că identificarea unei soluții pentru deschiderea parțială a căii rutiere trenează, disconfortul și pagubele economice inerente amplificându-se de la o zi la alta.

Urmare a discuțiilor purtate, cei prezenți au fost de acord că orice intervenție în vederea redeschiderii circulației nu poate fi realizată în lipsa rezultatelor unei expertize, așteptate pentru 2 septembrie, întocmite de expertul desemnat de către DRDP Iași, din care să rezulte condițiile tehnice în care lucrările de degajare se pot realiza în condiții de siguranță pentru muncitori, iar ulterior se pot asigura condiții de securitate pentru participanții la traficul deschis pe un singur fir de circulație.

În același context, Instituția Prefectului a transmis în cursul zilei de astăzi o informare către Sorin Mihai Grindeanu, ministrul Transporturilor și Infrastructurii, în care au fost detaliate consecințele blocării pe termen lung a porțiunii de drum în cauză, solicitându-se sprijin în vederea urgentării identificării unei soluții tehnico-economice de deschidere a circulației.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *