CFR SA a anunțat sâmbătă, 31 iulie, că o avarie s-a produs la firul de contact al căii ferate, între stațiile Coșna și Floreni, după ce pantograful locomotivei unui tren de marfă s-a rupt, producând ruperea firului de contact al căii ferate. În aceste condiții, două trenuri de călători care au tranzitat ulterior zona (IR 1833 Iași-Cluj și IR 1832 Cluj-Galați) au circulat cu tracțiune diesel.
„Mecanicul unui tren de marfă, aflat în circulație pe ruta dintre Coșna și Floreni, a solicitat o locomotivă de ajutor din cauza ruperii pantografului locomotivei, în linie curentă. Ca urmare a acestui eveniment, firul de contact pe segmentul respectiv a fost rupt și el pe o lungime de aproximativ 500 de metri. Echipele de intervenție, aflate la fața locului, au retras trenul de marfă în stația Floreni, cu o locomotivă diesel, fiind asigurat astfel gabaritul pentru circulația celorlalte trenuri cu tracțiune diesel. Din cauza avariilor majore înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, două trenuri de călători care au tranzitat zona respectivă au circulat cu tracțiune diesel, astfel încât să fie asigurată continuitatea în graficul de circulație. Echipele de intervenție ale SRCF Iași au acționat, după trecerea celor două trenuri de călători, cu două drezine pantograf pentru înlocuirea firului de contact rupt”, a informat CFR SA prin intermediul unui comunicat de presă.
Lasă un răspuns